>>میرا گرم بھائی<< انسسٹ

>>میرا گرم بھائی<<
جب میری عمر 13 سال کی تھی تو بھائی کے کمرے میں الماری کے اوپر ۔ سی

ڈی ۔ پڑی ہوئی تھی میں نے اٹھاکے ڈیویڈی پلیر میں چلائی تو ننگی فلم تھی جب میں نے دیکھا تو گرم ھو گئی پوری فلم دیکھی پھر نکال کر وہی رکھ دیا پھر رات کو میں نے بھائی کے روم کا ڈور اوپن کرکےدیکھا

کے بھائی بلو فلم دیکھ رہے ہیں اور اپنے لنڈ کو باہر نکالے بیٹھے ہیں بھائی کالنڈ جب سے دیکھامیری پُھدی میں آگ لگ گئی سوچہ بھائی کا لنڈ کیسے لوں ہر روز بھائی کا لنڈ بھی دیکھتی اور بھائی کی فلمیں بھی دیکھتی ایسے کرتے کرتےمیں .14 . سال کی ہو گئی اور میری پُھدّی میں خون آناشروع ہوا ماں کو بتایا تو ماں نےکہا اب تو جوان ہو گئی ہے جب میں ۔ 15 ۔ سال کی ہوئی تومیری شیطانی کھوپڑی میں ایک ترکیب آئی ایک رات میں بھائی کے روم میں جاکر بھائی کے بیڈ پہ جاکر سو گئی بھائی آئے تو کہنے لگے کیا ہوا نورین میرے روم میں میں نے کہا بھائی مجھے ڈر لگرہا تھا تو آپ کے روم میں سو گئی اور مجھے نید آرہی ہے تو بھائی کھانہ کھانے چلے گئے اور قریب 1 گھنٹے۔ بعد آئے اور مجھے دو ۔ تیں ۔ اونچی اونچی آوازیں دی نورین نورین نورین مگر پلان تھاکب اٹھنےوالی تھی اور اوپر سے پُھدّی میں آگ لگی ہوئی تھی بھائی آواذیں دے رہاتھااورمیں سوچ رہی تھی آج تو بھائی تیرا لنڈ لونگی بھائی نے مجھے ہلایا جلایاجب بھائی کو یعقین ہو گیا کے میں سو گئی ہوں توبھائی نئی بلو فلم لائے تھے فلم لگائی میں بھی دیکھ رہی تھی آدھی فلم ہو گئی تو میں فل گرم ہو گئی جب مجھے یعقین ہو گیاکے اب بھائی بھی گرم ہو گئے ہوں گے تو بیڈ میں ایسی ویبریٹ ہوئی ۔ محسوس ہواکے بھائی مُٹھ مار رہے ہیں تومیں اپنی قمیض پیٹ سےاوپرکی جس سےمیری چَڈِی سفید رنگ کی اور بہت پتلی سوراخوں والی جس سےمیری پُھدّی صاف نظر آرہی تھی اورٹانگے کھول کےسیدھی سو گئی اورتھوڑی سی آنکھ کھولکر دیکھا تو بھائی اپنے لنڈ کو ہاتھ میں لیکر سہلا رہے ہیں بھائی نے مجھے دیکھا میرے پیٹ پر نظر پڑی پھر میری پُھدّی کی طرف دیکھا میرے مَمَّوں پرنظر پڑی جو میں نے نیٹی پہنی ہوئی تی اس کا گلا کھلا تھا جس سے آدھے مَمَّےنظر آرہے تھے پھر بھائی نے میری ٹانگوں کودیکھا میں بھائی کی ہر ایک نظر دیکھ رہی تھی پھر فلم ختم ہو گئی اور بھائی نے بتی بند کی اور ایک زیرو والا بلب چلایا اور سیدھے لیٹ گئے اور بھائی کا لنڈ ڈنہ ڈن کھڑاتھا جیسے بھائی نے آنکھیں بند کی تو میں نے اپنی کاروائی شروع کی پھر میں نےکروٹ لی اور بھائی کے اوپر اپنی باہیں رکھیں کس کر دبوچہ اور اپنے مَمَّے بھائی کے کاندھے میں گھُسَّا دیئےپھر ایک ہاتھ بھائی کے لنڈ پہ رکھابھائی کا میرا جسم آگ کی طرہ گرم تھا بھائی تو فلم دیکھ کرگرم تو تھے ہی جب میں نے اپنی پُھدّی پیٹ اور تھوڑے سے مَمَّےدیکھائے پھر مَمَّے ٹچ کر کے لنڈ پہ ہاتھ رکھا تو وہ اورگرم ہوگئے پھر میں نے ایک ٹانگ کوجمع کر کے بھائی کے لنڈ کواپنی ٹانگوں میں لیکردبانےلگی بس دبانے کی دیر تھی کے بھائی نے میری طرف منہ کیا اور میرے ہونٹوں کو چومنے لگاجب دیکھا میں چپچاپ سوئی ہوں تو بھائی نے میری ایک ٹانگ اپنے لک پہ رکھی اور میری چڈی کےاوپر پُھدّی پہ جیسےبھائی نے لنڈ رکھاتومیری گرم پُھدی میں اساکرنٹ دوڑا کے میں بتا نیہں سکتی میری ہلکی ہلکی گرم گرم آہیں نکلنے لگیں بھائی مسلسل میرے ہونٹ چوس رہے تھے اور میرےممے دبا رہے تھے اور میری پھدی پہ لنڈ رگڑ رہے تھے پھربھائی نے میری نیٹی سے مَمَّے باہر نکالےاور چوسنے لگا اور پھر جب بھائی میرے ممَّے چوستے ہوئے میرے گالوں کو چومتے ہوئے میرے ہونٹوں کو چومنہ شروع کیا تو میں نےسوچہ اب بھائی کو سگنل دوں بھائی میرے ہونٹوں پہ زبان رکھ کر ہونٹوں پہ گھما رہے تھے میں نےاپنے ہونٹ کھولے اور بھائی نے جیسے زبان اندر کی تو میں نے زبان کو چوسنہ شروع کیا توبھائی پہ ایک دم سکتہ طاری ھو گیا ہلنا جلنا بند ھوگیا میں نےایک ہاتھ سے جب بھائی کے لنڈ کو پکڑا زبان بھی چوس رہی تھی اور لنڈ کوسہلا رہی تھی میں نےآنکھیں کھولی اور بھائی کوباہوں میں دبوچ کر کو چومنے لگی پھر میں بھائی کے اوپر آگئی اورچومنے چاٹنے لگی بھائی کی جان میں جان آئی پھر بھائی نےمجھے کس کے دبوچ لیا اور میرے ہونٹ زبان گالیں چوسنے چاٹنے لگا میں بھی چومنے چاٹنے لگی پھر میں نے بھائی کی نیٹی اوتار دی

بھائی کو چومتے چاٹتے ہوئےبھائی کی چڈی اوتار دی پھر میں نے بھائی کے لنڈ کو اپنے چہرے پہ مسلنے لگی پھر میں نے اپنے پیاسے ہونٹ کھولے اور بھائی کے لنڈ کواپنے پیاسے ہونٹوں میں لیکر اندر باہر کرنے لگی پھر قریب آدھے گھنٹے بعد بھائی کے لنڈ سے گرما گرم پانی نکلا جسے میں چاٹ چاٹ ۔ کے چاٹ گئی پھر بھائی اٹھے اور باتھ روم چلے گئے جب آئے تو میں باتھ روم چلی گئی جب آئی تو بھائی نے مجھے کھڑے کھڑے اپنی باھوں میں بھر لیا اور پیار کرنے لگےمیں بھی پیار کرنے لگی بھائی نے اپنا لنڈ میری ٹانگوں کے بیچ پُھدّی پر آگے پیچھے کر رہے تھےاور ہم ایکدوسرے کو کھڑےکھڑےچوم چاٹ رہے تھےپھر بھائی نے مجھےگھماکر میری کمر کے پیچھےآگئےدونوہاتھ میرےمَمَّوں پہ رکھ کر میرےمَمََّےدبانے لگے بھائی کا لنڈ میری گانڈ کے پٹھوں میں گردش کرنے لگا ۔ بھائی مجھے چومتے ہوئےنیٹی اتاردی پھرچومتےہوئے نیچے ہوتے گئےاورپینٹی کے اوپرمیری گانڈچومنے لگےمیری گانڈ کی پینٹی کو تھوک سے گیلا کردیا پھر بھائی نے میری پینٹی اتار دی اور میری گانڈ کے پٹھوں کو اپنےدانتوں سے ہلکہ ہلکہ کاٹتے جاتے چومتے چاٹتےاور مجھے اتنا مزہ آرہا تھا بہت مزہ آرہاتھا ۔ پھر بھائی نے مجھے گھمایا تو میری پُھدّی بھائی کے منہ کے سامنے تھی میں نے آج ہی اپنی پُھدّی کےبال صاف کئے تھےبھائی نے میری چکنی پُھدّی کو دیکھ کر چومنے چاٹنے لگے بھائی کےدونوں ہاتھ میری گانڈ کے پٹھوں کودباتے پھر بھائی نے میری ایک ٹانگ کرسی پہ رکھی اور میری پُھدی میں ایک انگلی ڈالکرآگے پیچھے کرنے لگےبھائی نے میری پُھدّی کو زبان سے چاٹنے لگے پھر زبان آگے پیچھے کرنے لگے کبھی چومتے کبھی چاٹتے کبھی انگلیاں مارتےقریب آدھے پونے گھنٹے بعد میری کنواری پُھدّی نے پانی چھوڑ دیااور میں پانی پانی ہو گئی ۔ بھائی میری پُھدّی کا ساراپانی چاٹتے چاٹتے چاٹ گیاپھر میں باتھ روم گئی پشاب کیاآئی توبھائی باتھ روم چلے گئےاور میں بیڈ پہ لیٹ گئی ہم۔ دونوں بہن بھائی نگے تھے جب بھائی باتھ روم سے واپس آرہے تھے تو بھائی کا لنڈ کھمببے کی طرح بلکل سیدھا ڈنہ ڈن ٹوپہ پھیلائے کھڑاتھااور بھائی سیدھابیڈ پرمیرے پاس میرےمَمَّوں پر ہاتھ رکھ کردبانے لگے اورایک اپنی ٹانگ میری دونوں ٹانگوں پہ رکھ کراپنالنڈمیری ران پر رکھ کر رگڑنے لگے اور میرے ہونٹوں کوچومنے چاٹنے چوسنے لگے میں بھی بھائی کے ہونٹ چوس چاٹ چوم رہی تھی پھربھائی میرے مَمَّے چوسنے چاٹنےچومنےلگے پھر بھائی نے کہانورین تُوتوبڑی مست ہےمیں نےکہا بھائی تم بھی تو بڑے سیکسی ہوپھر ہم ایک دوسرے کو چومنے چاٹنے لگے پھر بھائی میرے اوپر اس طرہ سے آئے کے بھائی کامنہ میری پُھدّی کی طرف اور بھائی کا لنڈ میرے منہ کی طرف میں بھائی کے لنڈکو چوپے لگا رہی تھی چوم چاٹ رہی تھی اور بھائی میری پُھدّی چوم کا مزہ اپنے لنڈ کو چکھاؤ۔ بھائی نے کہا ۔ ہائے میری پیاری نورین بہن تو کتنی پیاری ہے میرے ہونٹ چوسنے لگااور چومتے چاٹتے ہوئے میرے مَمَّے چوسنے چاٹنے چومتے ہووئےمیرے پیٹ کوچومتے ہوئے میری پُھدّی کے دونوں ہونٹ کھول کر زبان سے چاٹنے لگا کبھی زبان میری پُھدّی کے سوراخ میں اندر باہرکرتا پھر بھائی کو میرے حال پر ترص آیا تو ایک کشن لیکر میری گانڈکےنیچےرکھااور اپنا لنڈ میری گرم گرم پُھدّی کےسوراخ پر رکھ کر رگڑنےلگاپھر دونوں ہاتھ میرے مَمَّوں پررکھکردبانے لگا بھائی نے اپنا منہ میرے منہ میں دےکر میرے ہونٹ زبان گالیں چہرے کو چومنےچاٹنےچوسنے لگاپھر بھائی نے اپنے لنڈکا پیارا موٹاساٹوپہ میری پھدی کے سوراخ پر رکھ کرتھوڑاسازورلگایا تومجھے درد ہوا ۔ بھائی درد ہورہاہے ۔ بھائی نےکہانورین ابھی توٹوپہ بھی نہں گیااور درد ہورہا ہے ۔ پھر بھائی باتھ روم سے سرسوں کاتیل لائےبھائی نے مجھے چومتے ہوئے کہا ۔ میری پیاری نورین بہن میں تجھے تکلیف نہں ہونے دونگا ۔ پھربھائی نےاپنے لنڈکو پوری طرہ تیل سے ترکردیااورپھرمیری پھدی پہ تیل لگایا اور بوتل کا منہ انگلی کی طرح لمبا اور پتلا تھا بھائی نے بوتل کامنہ میری پُھدّی کےسوراخ میں اندر کرکے بوتل کو دبایا توکافی مقدارمیں تیل میری پُھدّی میں چلا گیا بوتل کو رکھااور لنڈکاٹوپہ میری پُھدّی کے سوراخ پر رکھ کردھیرےدھیرےاندرباہرکرنےلگا ۔ جیسےہی بھائی کاٹوپہ اندرگیامیں نے کہا بھائی درد ہورہاہے ۔ بھائی نےکہا۔ نورین مبارک ہو ٹوپہ چلا گیامیں نے بھائی کوباہوں میں بھر کر چومنے چاٹنے لگی بھائی کا ٹوپہ میری پُھدّی میں تھا اور میں بھائی کو چوم چاٹ رہی تھی اور پھر بھائی نے اپنے لنڈکو آگےپیچھے کرنے لگادرد بھی کم ہوراہاتھا اورلنڈاپنی جگہ بناتے ہوئےآگےبڑھنے لگاجب بھائی کاآدھالنڈگھساتومجھےتکلیف ہوئی تو میں بھائی کی کمر کواپنی ٹانگو میں لپیٹ کررکنے کو کہااوربھائی کوباھوں میں بھر کر چومنے چاٹنے لگی ۔ بھائی نے کہا آدھالنڈچلا گیاہے پھر جب میری پُھدّی جوش مارنے لگی تومیں نےکہابھائی اب چودوپھر بھائی اپنے لنڈ کوحرکت دینے لگےمیں بھائی کی کمر کواپنی ٹانگو میں لیکرایک زور دار جھٹکا لگایاتو بھائی کا لنڈ میری پُھدّی میں چلا گیا اورمیری پُھدّی میں سیل ٹوٹنے سے خون جاری ہوامیری آنکھوں سے آنسوآگئےبھائی رکگئےاورکہانورین میں نےکہا۔ ہاں ۔ بھائی نے کہا لنڈ پورا چلاگیا ہے جیسے درد کم ہوتاگیاتو میری پُھدّی میں آگ کاآتش فشاں پھٹنے لگامیں نے کہا بھائی اب چودو تو بھائی نے لنڈ کو آگے پیچھے کرناشروع کیا تو مجھےایسے مزہ آنے لگا کے پوچھو مت میں کہتےجاتی تھی بھائی زور سے چودو میری پُھدّی کو اسے زور سے چود اور جھٹکے مار رہے تھے کےمجھے بہت مزہ آرہا تھااپنی ٹانگوں میں بھائی کی کمرکوجھٹکےدےرہی تھی پھر بھائی نے مَمَّوں کو چوما چوسا چاٹا پھر میرے گالوں کو میرے ہونٹوں کو میری زبان کو چومتے چوستےچاٹتے جاتے اورچدائی بھی کرتےجاتے پھر بھائی نے کہا ۔ نورین ۔ میں کہا ہاں بھائی ۔ بھائی نے کہا اُلٹی لیٹ جاؤتومیں الٹی ہوگئی تو بھائی نے میری گانڈ کے دونوں پٹھوں میں لنڈ رکھ کر لنڈآگے پیچھے کرنے لگے پھر بھائی نے کہا نورین گانڈ کو اوپر کرو میں نے گانڈکوبھائی کے لنڈ کےبرابر اٹھادیا پہلے توبھائی نے میری گانڈاورپُھدّی کوخوب چاٹاچوساچومااورپھر بھائی نےاپنا لنڈ میری پُھدّی کےسوراخ پہ رکھا آہستہ آہستہ لنڈ گھوسانے لگاجب لنڈمیری پُھدّی میں پوراچلا گیاتوبھائی نےاپنی رفتاربڑھانہ شروع کیا میری کمر کوپکڑ کر زور زور سے جھٹکے سے چود رہے تھے اور مزہ بڑھ رہاتھاپھربھائی نےچودتےہوئے کہا ۔ نوری میں تھک گیا ہوں کچھ کرو میرے لنڈکوٹھنڈاکرو اور اپنی پُھدّی کوبھی ۔ تومیں نے کہا بھائی لنڈ کوباہر نہ نکالنااسےہی لیٹ جاؤتوبھائی لیٹ گئے اورمیں بھائی کےلنڈ کے اوپر اور بھائی کالنڈمیری پُھدّی میں اور پھر بھائی کا لنڈپُھدّی میں تھااور میں گھومی اور بھائی کی طرف ہوگئی پھر جُھک کر بھائی کے چہرے گالیں ہونٹ زبان چومنے چوسنے چاٹنے لگی اور میں اپنی پُھدّی کواوپر نیچے کرنےلگی بھائی کا لنڈپوری طرہ اپنی پُھدّی میں لیتی اورٹوپےتک باہر نکالتی اور پھر پورا لنڈ اپنی پُھدّی میں لے لیتی اوربھائی میرے مَمَّے دباتے اور میں بھائی کےلنڈ پربیٹھ گئی اور میں نے اپنی ٹانگے سیدھی کی بھائی نے اوٹھکر مجھے اپنی باھوں میں بھرلیا میری پُھدّی میں بھائی کالنڈ تھااورہم ایکدوسرےکو چوم چاٹ رہے تھےکبھی بھائی میرے ہونٹ چوستے اورکبھی میں بھائی کی زبان چوستی کبھی بھائی میرے مَمَّے اور مَمَّوں کی نپل اپنے منہ میں لیکرچوستے چومتےپھر میں نے بھائی کو لیٹادیااور اپنی پُھدّی کواوپر نیچے کرنے لگی

اوراپنی رفتار بڑاھتی گئی اتنی تیزی سےاوپر نیچےہورہی تھی کےبھائی نے کہا بہت مزہ آرہا ہےبھائی آاوآہے اف ہوم ہا آاکررہےتھے اور بھائی کودیکھ کرمیں اور گرم ہوتی گئی اوراپنی پُھدّی کو اور تیزی سے اوپر نیچے کرنے لگی پھر بھائی کو کہااب تم چودو بھائی کو کہا اپنا لنڈ نہں نکالنا میں لیٹتی گئی اوربھائی نے اپنی ٹانگیں جمع کی اور میں لیٹ گئی اور بھائی نے میری گانڈ کے نیچے کشن رکھااور بھائی مرےمَمَّے چوسنے چاٹنے چومنے لگےپھر میں نےبھائی کاسَرپکڑکراپنے منہ پہ لائی اوربھائی کا چہرہ گالیں ہونٹ زبان چومنےچاٹنےچوسنے لگی اوربھائی میری پُھدّی میں اپنا لنڈآگے پیچھےتیزتیزکررہےتھےپھر بھائی سیدھےہووےاور میری ایک ٹانگ کوچومتےچاٹتےہووےاپنےایک کاندھےپررکھ کراپنےلنڈکوآگے پیچھےکرنےلگےپھربھائی نے میری دوسری ٹانگ کواوٹھاکرچومتےچاٹتےہووےاپنے۔ دوسرےکاندھےپررکھ کراپنےلنڈکومیری پُھدّی میں آگےپیچھےکرنےلگےمیں ۔اور۔ بھائی۔ آآاو۔ ہائے ۔ اوئی۔ آہ۔ اف آآاو۔ ہوم ہوم ہا ۔ کی سیکس آوزیں نکل رہی تھی پھر میری پُھدّی میں اک جوش آیا اورمیری پُھدّی نے پانی چھوڑ دیااور میری پُھدّی پانی پانی ہوگئی اورتیزی سےچدائی کررہےتھےاورمیری پُھدّی سے پڑوچ پڑوچ پڑیچ پڑیچ پڑاچ پڑیچ پڑوچ ۔ کی آوازیں آرہی تھی قریب ۔30 منٹ کے بعد میری پُھدّی میں کچھ گرم گرم لاوا محسوس ہوا اور پھر بھائی کے لنڈ نےپانی چھوڑا اور بھائی پانی پانی ہاگئےاور میرےاوپرلیٹ گئےمیرےمَمَّوں گالوں ہونٹ زبان چوسنے چاٹنے چومنے لگے پھربھائی کالنڈ میری پُھدّی میں سکڑنے لگا۔ پھر ہمدونوں باتھ روم سےفارغ ہوکر نگے بیڈ پر باہوں میں باہیں ڈالکر ایکدوسرے کوکرتے کرتے ہمیں نید آگئی صبح فرش ہوکر نیچے ناشتے کیلئے چلے گئے پھر تو ہم ہر روز سیکس کی چدائی کرنے لگےپھر ایک مرتبہ بھائی کے لنڈ سے حمل ہوگیا تو بھئی کوبتایا تو بھائی لیڈی ڈاکٹر کے پاس لے گئے ڈاکٹر نے چیک کرنےکےبعد بتایاکے میں پیٹ سے ہوں توبھائی نے ابوشن کروادیا پھر تو بھائی نے کچھ بچہ نہ ہونے کی ٹبلیٹ لاکر دی ہم دوں ہرروز مزے لوٹنے لگے ۔

 best hot urdu novels

hot and bold urdu novels online

hot and bold urdu novels pdf fb

bold and hot romantic urdu novel

hot and bold urdu novels list

hot urdu novel club

  

ایک تبصرہ شائع کریں

1 تبصرے

THANKS DEAR