Talab Sachi Ho To (A Big Hit Novel) طلب سچی ہو تو۔ پل پل چانکا دینے والی داستاں۔ پہلا سیزن

 








اپنے خیالوں میں مگن پانی سے کھیلتے کھیلتے اچانک میری نظر کاجل پر پڑی۔۔ ایک پتھر پر بیٹھ کرجھک کر کپڑے دھوتے ہوے اسکا گریبان کافی اندر تک کے نظارے دکھا رہا تھا۔۔ مجھے جیسے کرنٹ سا لگا۔اسکا سانولا چنگھاڑتا جسم جیسے مجھے کھینچ رہا تھا۔۔ ایک بیخودی کے عالم میں میں نے چلو میں پانی بھرا اور اس پر پھینکا وہ

 چونکی اور ہنس کر بولی۔

 ٹھہرو بالی کے بچے تمہیں بتاتی میں۔۔ اس نے کپڑے چھوڑے اور میرے پیچھے بھاگی ۔۔میں تالاب کے اوپر اوپر سے چکر کاٹ کر بھاگا۔ لیکن وہ جنگلی مٹیارن قلانچیں بھرتی میرے بالکل عقب میں آ گئی جیسے ہی مجھے لگا میں اسکی گرفت میں آنے لگا ہوں میں نے سکول زمانے میں ہاکی والا تجربہ آزمایا اور اسے جھکائی دی وہ اپنی جھونک میں سیدھا تالاب کے اندر جا گری وہ تڑپ کر تالاب سے جیسے ہی نکلی مجھے لگا جیسے پانی سے جل پری نکل آئی ہو۔ کاجل کے بھیگے کپڑوں سے نچڑتا پانی اور اسکا سانولا شباب میرا دل دھڑکا گیا 
Click Here To

Pages: 1800
Price: 1200


urdu bold novels
urdu bold novels list
urdu bold novels download
husband wife bold urdu novels
hot and bold urdu novels online
urdu bold novel pdf
urdu bold novel about a woman
most bold novel in urdu
urdu novels in which hero is bold
urdu bold novel book pdf


ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے