میرے درد کی دوا کرے کوئی ساتویں قسط تحریر: ماہر جی



میرے درد کی دوا کرے کوئی

ساتویں قسط

تحریر: ماہر جی

 

کچھ     دیر    کی    جدوجہد      کے   بعد   ہم    دونوں     اس    ہجوم    سے   باہر   نکل   آئے    تھے۔۔۔۔  ہم   دونوں     چلتے    ہوئے         اتوار        بازار    کے   ایک    چھوٹے       سے      چوک       پر    پہنچے۔۔۔۔اور    پھر       اس    چوک    کے     نسبتاً     ایک       تاریک        حصے        میں     کھڑے      ہو      گئے۔۔  ۔۔۔ تب   وہ    لڑکی    مجھ    سے    مخاطب    ہو   کر    کہنے    لگی۔۔۔ مجھے   کہاں    لے     جاؤ       گے۔۔ ؟   تو   میں   نے    شرمندگی    سے    جواب    دیتے     ہوئے    کہا     کہ    ۔۔  سوری    میرے    پاس  کوئی  جگہ   نہیں    ہے۔   میری    بات    سن    کر    وہ تلخی   سے    بولی۔۔۔  جگہ     نہیں تھی    تو   پھر      مجھے    چھیڑا     کیوں   تھا؟    اس        کی     بات   سن     کر    میں     نے           شرمندگی      کے    مارے     اپنا    سر   جھکا             لیا۔۔۔۔ یہ       دیکھ   کر   وہ   اسی    تلخی        کے     عالم      میں      کہنے   لگی   بولو      نا   ۔۔جگہ   نہیں   تھی    تو    پھر   یہ     پنگا     لینے   کی   کیا    ضرورت     تھی ؟۔۔۔اس   کی   بات   سن   کر   میں   نے    دل     ہی     دل      میں   سوچا   ۔۔ بیٹا    یہ   موقعہ     شرمندہ    ہونے    کا    نہیں ۔کہ      یہ    لڑکی      بہت     بےباک    اور    منہ پھٹ           ہے     ایسا      نہ    ہو   کہ          کوئی    رولا     کر   دے   ۔۔۔۔۔اور     تجھے      لینے   کے    دینے      پڑ   جائیں۔۔۔۔ اسلئے      جان   بچانی    ہے    تو       ۔۔۔۔۔ پھر       اس     پر    تحسین      کا    جال   پھینک    ۔۔۔اس    کے  حسن     کی   تعریف   کر ۔۔۔۔۔اور      واہ     واہ   کے   ڈونگرے    برسا۔۔۔۔اور     تماشہ   دیکھ۔۔۔۔۔۔یہ     سوچتے     ہی     میں    نے    اس   کی   طرف     دیکھا   اور       کہنے   لگا۔۔میں     کیا   کرتا   جی۔۔۔آپ   کے   حسن    و  جمال      نے    مجھے   ایسا     کرنے   پر   مجبور   کر   دیا  تھا۔۔۔   ۔۔۔۔  ۔۔اور    پھر    اپنے    لہجے    میں     مزید     خوشامد       کا    بارود       بھرتے    ہوئے      بولا۔۔۔۔۔  آپ   یقین     کریں  ۔۔۔۔۔ کہ    آپ   کا   سامان    (گانڈ)   ہی        اتنا    نرم    و    گداز         ہے   کہ   میں    تو   کیا۔۔۔۔   اگر    میری    جگہ       کوئی       مردہ    بھی     ہوتا      تو      وہ        بھی    اپنے    آپ   کو    نہ   روک   سکتا  تھا۔۔۔۔۔۔میری   اس   خوشامدانہ    بات   سے   وہ   خوش   ہوئی۔۔۔ اسے   خوش   دیکھ   کر   میں نے   اس   کی    تعریف    میں   دو    چار   فقرے    اور      داغ           دیئے۔۔۔  جنہیں   سن    کر     اس   کا    موڈ    بہت   اچھا    ہو   گیا      اور    وہ     میرے    لن   کی   طرف     اشارہ     کرتے ہوئے   بولی ۔۔۔ویسے    تمہارا          سامان  بھی   کچھ    کم    نہیں        بلکہ  ۔۔۔۔  اے   ون   ہے۔۔۔ پھر   میری      طرف      دیکھ     کر    بڑی         شوخی          کے     ساتھ         بولی  ۔۔اب    کیا    کریں؟   تو     میں نے    ڈرتے   ڈرتے     اس        کہا    کہ   وہ    جی    اسی       بازار    میں   ایک    جگہ    ہے۔۔۔

 

 

تو    وہ جھٹ   سے    بولی ۔۔۔ میرے   خیال    میں    تم     اس    پرانے    ٹرک    کی    بات    کر    رہے    ہو؟      تو    میں  جلدی    سے    دانت    نکالتے    ہوئے     بولا۔۔۔ کہ     جی    جی     وہی    والی۔۔۔تو    اس      پر    وہ    کہنے    لگی۔۔۔ شاید   تم    نے    دھیان   نہیں    دیا۔۔۔اس    ٹرک کے    ساتھ   ہی    ایک   پان    سگریٹ    کا    کھوکھا      بن    گیا    ہے    اس   لیئے    کچھ    اور سوچو۔۔۔۔ تب    میں    نے   اسے   کہا   آپ   کے    پاس    کوئی    جگہ   نہیں    ہے؟    میری      بات     سن    کر         ایک     بار   پھر   وہ   تلخی      سے   کہنے   لگی ۔۔۔   اگر   میرے    پاس    جگہ ہوتی۔۔۔۔۔ تو   اب    تک    میں    نے    تیرے    ساتھ    ایک    ٹرپ     لگا    بھی    چکا           ہونا    تھا۔۔۔۔پھر   وہ   میری    طرف    دیکھتے    ہوئے    بولی ۔۔۔ سوچو    یار    تمہارے    کسی    دوست کا    گھر        یا    کسی    کی     بیٹھک       وغیرہ     خالی    ہو       تو     مجھے     وہاں    لے    کر      ۔۔۔۔ اپنا      اور       میرا    پانی     نکالو ۔۔۔

 

کہتے  ہیں   کہ   جہاں   چاہ۔۔۔۔ وہاں    راہ۔۔۔۔ اس  خوش شکل      لڑکی        کی   بات    سن    کر    میں     نے       ادھر    ادھر   نگاہ    دوڑائی     تو   اچانک            میری    نظر      سامنے    والے     سٹور   پر   پڑ   گئی    جس   کو    دکاندار    بند        کر    رہا    تھا۔۔۔۔  یہ    قطار    میں   بنی   ہوئی    اکھٹی   تین      شاپس   تھیں     باقی    دو       پہلے     ہی     بند    ہو    چکی    تھیں    اور      پھر     غور      سے      دیکھنے         پر        پتہ     چلا ۔۔۔۔ کہ   ان    دکانوں     کے    پیچھے     ایک    تین     منزلہ       مکان     بنا     ہوا      تھا      جس     کے    پچھواڑے    میں     یہ   شاپس      بنی     ہوئیں   تھیں  اور      اس    مکان     اور      شاپس       کے     درمیان     اچھا     خاصہ   گیپ   تھا۔۔۔۔ ۔۔۔  چنانچہ    اس     آخری          شاپ      کو    بند       ہوتے        دیکھ     کر        میں   اس   خوش   شکل    لڑکی    کی   طرف     متوجہ       ہو   کر    ۔۔۔ کہنے   لگا ۔۔۔ کہ   ابھی   ابھی    میری   سمجھ    میں    ایک    جگہ    آئی    ہے۔۔ اگر    آپ    راضی    ہوں    تو    ہم    وہاں   جا      کر      "پیار"    کر    سکتے     ہیں ۔۔    میری    بات   سنتے    ہی    اس    نے    چونک    کر    میری    طرف    دیکھا   اور   کہنے   لگی۔۔۔   جلدی    بتاؤ    وہ    کون    سی    جگہ    ہے ؟    تو    میں    نے    بند     ہوتے      سٹور   کی    طرف    اشارہ    کرتے     ہوئے    کہا     کہ     ان      شاپس       کے       پیچھے۔۔اور   پھر       اپنی       بات    کو     جاری       رکھتے      ہوئے      بولا۔۔۔۔ ۔۔ کہ    آپ   خود    دیکھ    لیں    اس  سٹور  کے   پیچھے    ایک    تین   منزلہ    مکان   ہے   جس   کی    بیک   سائیڈ      ان     شاپس       کی      بیک        سے     ملتی    ہے    اور    اس    مکان    کی    بیک  سائیڈ     ہونے   کی   وجہ     سے   اس    طرف     کوئی   کھڑکی       ہے      اور      نہ    کوئی      دروازہ ۔۔۔ اس   لیئے۔۔۔۔ تھوڑے   سے   خطرے   کے   ساتھ    مجھے    یہ   جگہ   خاصی    محظوط   لگتی   ہے۔ میری    بات   سن   کر     اس      نے    بھی      بڑے   غور       سے      جائے      وقوعہ          کی    طرف         دیکھا۔۔۔۔۔ اور    پھر   اس    کی   آنکھوں    میں    چمک     سی    آ     گئی     اور     وہ    کہنے   لگی۔۔۔ تم      ٹھیک     کہہ       رہے      ہو۔۔۔  پھر        میری     طرف       دیکھتے     ہوئے      کہنے    لگی۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔ میں   یہاں   کھڑی     ہوتی     ہوں   تم     بھاگ   کر    وہاں     کے  حالات           کا             جائزہ    لے    آؤ ۔۔۔۔ ۔۔۔ ۔۔ اس   کی    بات    سن   کر    میں    اس سٹور   کی   بیک     سائیڈ   کی        طرف    چل   پڑا۔۔۔ ہر    طرف       اندھیرا     چھایا    ہوا   تھا۔۔۔۔۔۔اس  لیئے   میں   محتاط   قدموں   سے    چلتا        ہوا          سٹور    کے   پیچھے      پہنچ     کر    ایک   طرف   کھڑا   ہو  گیا۔۔۔۔۔ اور     آنکھیں       پھاڑ   پھاڑ   کر          دیکھنے     لگا۔۔۔۔ ۔۔۔ اسی  دوران        اچانک  ہی۔۔۔   سناٹے    میں    ایک    آواز     ابھری۔۔۔۔۔۔۔۔ تُھوک    لگا    کر    اندر    ڈالنا۔۔۔۔ یہ   آواز    سنتے    ہی     میں    چونک       اُٹھا۔۔۔۔۔ اور   پھر   غور      سے    اس طرف        دیکھنے    لگا   کہ جس      طرف        سے     یہ  آواز  آ    رہی  تھی۔۔۔۔جلد   ہی   میری   آنکھیں    اندھیرے    میں   دیکھنے  کے   قابل   ہو  گئیں۔۔۔۔ اور    میں   نے   دیکھا    کہ   مجھ      سے      تھوڑی     دور    ایک    لڑکا   جھکا    ہوا    تھا۔۔۔اور     اس    کے ۔۔۔ پیچھے    ایک    لمبا      سا      آدمی      ہاتھ        میں       لن      لیئے     اس       لڑکے        کی          بنڈ   مارنے    کی    تیاری       کر      رہا       تھا۔۔۔ یہ   دیکھ   کر   میں   نے   سوچا   کہ    پتہ    نہیں    یہ   لوگ     کتنی   دیر   لگائیں ۔۔۔ کیوں    نہ   انہیں  یہاں  سے   بھگا     دیا  جائے ۔۔۔  یہ  سوچ   کر   میں   نے   ایک   پتھر     اُٹھایا      اور  تاک    کر   اس گانڈو     کی   طرف   پھینک   دیا۔۔۔اور   ساتھ    ہی   اپنی   آواز   کو   کرخت           بناتے    ہوئے   بولا ۔۔۔ ۔۔ یہ      کیا       بہن    یکی    ہو    رہی     ہے    ۔۔۔ ان     حرامیوں     نوں        پھڑ     لو۔۔۔  ۔۔ ۔۔۔۔میری   آواز   سنتے   ہی   دوسری      طرف       سے       شلواروں      کی   سرسراہٹ    سنائی        دی۔۔۔۔۔ اس    لڑکے  پیچھے      کھڑے   مرد       نے   جلدی   سے   شلوار   پہنی   اور   پھر    یہ کہتے    ہوئے   دوڑ    لگا    دی   کہ  نس۔۔ بہن    چودا ۔پلس   آ   گئی   ہے۔۔۔ پلُس   کا   نام    سنتے    ہی   اس    گانڈو      لڑکے   نے   بھی   تیزی   کے   ساتھ   شلوار   پہنی    اور   وہ     دونوں     سکینڈز    میں    رفو    چکر    ہو    گئے۔۔۔

 

ان    کے   جانے   کے    کچھ   دیر   بعد    میں   آگے   بڑھا   اور   ان   شاپس    کے   پچھواڑے   کا سارا   چکر    لگایا۔۔۔  گند   کے   علاوہ    وہاں   اور   کوئی   چیز     موجود        نہ تھی۔۔۔  چلتے    چلتے      میں       نے  اپنے   لیئے   وہ   جگہ   پسند   کی  ۔۔ جو   کہ   اس        شاپس     کے   آخر    میں   واقعہ    تھی           اور      وہاں     پر  کسی   کے   آنے   کے   چانسز      بہت       کم    تھے۔۔ جگہ     سلیکٹ      کر  نے  کے    بعد ۔۔۔۔    میں   واپس   پلٹا  ۔۔۔ اور              چوک     کی      طرف     چل    پڑا۔۔۔۔    دیکھا   تو   وہ      خوش  شکل          لڑکی    بھی      اسی   طرف   چلی آ    رہی   تھی۔۔۔    قریب  پہنچ     کر   وہ   کہنے  لگی    کیا   پوزیشن    ہے؟     تو      میں      نے     ان   لڑکوں   والی       بات    کو   گول    کرتے    ہوئے    بولا۔۔۔۔۔۔ کہ     جگہ     تو     اے     ون     ہے۔   تو     آگے     سے     وہ     بولی  ۔۔اے   ون   کے   بچے۔۔۔     یہ          بتاؤ       کہ جگہ    سیف   بھی       ہے  کہ  نہیں ؟؟؟    تو    میں  نے  اس   خوش   شکل    لڑکی   کی    طرف    دیکھتے    ہوئے   کہا۔۔۔ کہ۔۔۔۔آپ    خود    چل   کر     دیکھ    لو ۔۔۔۔    جگہ  ایک   دم   سیف  ہے۔۔۔میری     بات     سنتے     ہی       وہ     سرخ     ہو   گئی ۔۔۔اور     پھر      اندھیرے      میں   ادھر   ادھر   دیکھتے    ہوئے    شہوت    بھرے     لہجے     میں   بولی۔۔۔۔ پہلے تم   جاؤ گے   کہ   میں   جاؤں؟۔۔۔تو   میں  نے   اس   سے   کہا۔۔۔ کہ   پہلے آپ   جاؤ   اور ۔۔۔پھر    اسے   جگہ سمجھاتے   ہوئے   کہا ۔۔۔ کہ   وہاں   پہنچ   کر    رکو۔۔۔ میں   کچھ   دیر   بعد     آؤں   گا۔۔۔۔ میری  بات  سن کر  اس    خوش شکل   لڑکی   نے  ایک   بار   پھر ۔۔۔۔۔ادھر  ادھر   دیکھا   اور ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔دھیرے   دھیرے   چلتی     ہوئی     اندھیرے   میں   غائب    ہو   گئی۔۔ اسے   جاتے  دیکھ   کر    اچانک   ہی   میرا    دل   دھک   دھک   کرنے   لگا۔۔۔۔ اس  کے   ساتھ   ساتھ میں   چاروں   طرف   نگاہ  بھی   دوڑا     رہا   تھا۔۔ لیکن   رات   اور     اندھیرا    ہونے   کی    وجہ سے   کوئی  بھی     اس   طرف   متوجہ   نہ   تھا۔۔۔۔ میں   کچھ   دیر   تک   وہیں    کھڑا    حالات    کا   جائزہ   لیتا  رہا۔۔۔۔ پھر   ادھر   ادھر   دیکھتے   ہوئے   میں     بھی      اسی   طرف      چل     پڑا  کہ  جس   طرف  وہ  حسینہ    گئی تھی۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس    کے    پاس     پہنچنے    سے    قبل     ہی      مجھ   پر    شہوت     سوار    ہو        چکی  تھی۔۔۔۔۔  اور         اسی        شہوت            کے     زیرِ اثر            میرا      لن      تن     چکا     تھا ۔۔۔۔ پھر   دھڑکتے  دل   کے   ساتھ    میں     اس    خوش شکل    لڑکی    کے    پاس   پہنچ   گیا۔۔۔ تو       دیکھا     کہ   اس     کی   حالت    مجھ      سے       زیادہ   خراب تھی۔۔۔۔

 

 

کیونکہ    جیسے     ہی     میں     اس    کے  قریب      پہنچا۔۔۔۔ تو   وہ   آگے    بڑھ      کر     میرے  گلے   کے ساتھ       لگ    گئی۔۔۔۔۔۔اور      پھر    میرے    کان    میں  ہولے  سے   کہنے   لگی۔۔۔  ۔۔۔۔ ہم    لوگ       تھوڑے      سے     مزے   کے   لیئے۔۔۔۔۔      کتنا    رسک   لے   رہے   ہیں ۔۔۔ تو   میں   نے بھی۔۔۔۔  جواباً    اس   کو    چومتے    ہوئے       سرگوشی    میں    کہا۔۔۔۔  ۔۔۔ کہ      فکنگ    کے   ساتھ   تھرل   کا      بھی    اپنا      ہی        مزہ      ہوتا     ہے       میری      بات     سن     کر     اس      نے   جلدی     سے    لن     کو     اپنے ہاتھ   میں    پکڑا ۔۔۔۔اور    کہنے لگی۔۔۔۔۔   ۔۔۔۔ تم   ٹھیک     کہتے   ہو۔۔۔ ۔۔۔ اس   جگہ       فکنگ     کا     سوچتے     ہوئے ۔۔۔۔۔ مجھے   عجیب   سی     فیلنگ   آ   رہی   ہیں ۔۔۔۔۔  اور      میں       ڈر   بھی   رہی   ہوں  اور   تم       سے          چدوانے    کے    لیئے    مری     بھی       جا   رہی    ہوں    یہ     بات    کرتے      ہی   اس    نے   اپنے   ہونٹوں   کو   میرے   ساتھ   ملا    دیا۔۔۔۔ اور    ہم   دونوں   کسنگ کرنے   لگے۔۔۔ مجھ   سے    زیادہ   اس   نے   میرے   ہونٹوں   کو    چوسا۔۔۔ کسنگ    کے   بعد    وہ       ادھر    ادھر    دیکھتے    ہوئے    سرگوشی    میں   بولی۔۔۔۔تھوڑی    مستی     چلے    گی۔۔۔۔  تو میں   نے   اس   سے   کہا    جو   دل      کرتا        ہے   کر    لو۔۔۔میری       بات    سنتے    ہی    اس   نے   اپنی   شلوار   کو   نیچے   کیا۔۔اور    اپنی    دونوں    ٹانگوں     کو       کھول    کر     سرگوشی        کرتے       ہوئے      بولی۔۔۔۔۔  میری   پھدی   چوس۔۔۔اس   کی   بات   سن   کر   میں    نیچے   بیٹھا۔۔۔ اور   اپنے       سر          کو       اس   کی   دونوں   ٹانگوں   کے   بیچ   میں   دے   دیا ۔۔۔۔۔اور  ہاتھ   لگا   کر   اس   کی   چوت   کو   چیک   گیا۔ تو       اس  کی   چوت    نارمل     اور     پانی     سے      لبا لب      بھری    ہوئی   تھی    اور     پھر        اس   کی    چوت    پر     ہاتھ       پھیر    کر     دیکھا۔۔۔۔۔تو      اس   پر      ہلکے   ہلکے   بال   تھے۔۔  پھر   میں   اپنے    منہ   کو   اس   کی    چوت   کے   قریب   لے   گیا ۔۔اور   اس   کی   مہک   لینے   لگا۔۔۔۔ اس    خوش   شکل   لڑکی   کی    چوت   سے   نکلنے    والی    مہک    بہت   شاندار تھی۔۔    چونکہ    وقت     بہت       کم   تھا۔۔۔۔اس        لیئے           تھوڑی     دیر       مہک      لینے  کے   بعد۔۔۔۔۔ میں   نے   اپنی   زبان   نکالی  اور   اس   کی   گیلی   چوت   کو    چاٹنا    شروع کر   دیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔

 

چوت    چاٹنے   کے   دوران ۔۔اس   نے   اپنے    منہ   سے   نکلنے  والی      سسکیوں   کو   بڑی   مشکل    سے    کنٹرول   کیا۔۔۔۔۔اور    اس   کے   منہ   سے   بس ۔۔س۔سس۔  سس۔۔۔اور ۔۔اوہ۔۔  اوہ۔۔۔۔ کی   دھیمی   دھیمی      آوازیں ۔۔۔۔ نکالنے   لگیں۔۔۔۔چوت   چاٹنے   کے   تھوڑی    دیر    بعد     اس   نے    مجھے    کھینچ     کر   اوپر   کر   لیا۔۔۔ جیسے   ہی   میں    کھڑا     ہوا     وہ     بغیر   کوئی   بات    کئے    نیچے    بیٹھ    گئی۔۔۔اور    میرا      نالہ   کھولنے     لگی۔۔ آزار    بند     کھلتے   ہی    اس   نے   میری    شلوار   کو   نیچے    کیا    اور   پھر    میرے   لن    کو    ہاتھ    میں    پکڑ    کر      چوسنا    شروع    ہو    گئی۔۔۔اس  کے   بعد   اس   نے   سارے   لن   پر   زبان   پھیری  ۔۔ اور     پھر         جلدی       سے    کھڑی   ہو   گئی۔۔۔اور  پھر       اندھیرے     میں   ادھر   ادھر   دیکھتے   ہوئے    شہوت   بھرے        لہجے   میں      بولی۔۔۔   اور    کوئی    موقعہ   ہوتا    ۔۔    تو   میں   نے   اس     شاندار       لن         کو    بہت           چوسنا    تھا۔۔۔ لیکن   اب   مجبوری    ہے    اور    اس کے   ساتھ   ہی   اس   نے   اپنے   دونوں     بازو     شاپس       کی    دیوار           پر    رکھے    اور   اپنی    ٹانگیں   کھول   کر        جزبات         سے    چُور       لہجے           میں     بولی۔۔۔۔۔    اب   چود    مجھے۔۔۔  اس     کی  بات     سن   کر   میں   اس   کے   پیچھے   کھڑا      ہو    گیا۔۔۔۔اور   اس    کی   گانڈ     پر    ہاتھ   پھیر تے       ہوئے      بولا۔۔۔۔۔ آپ   کی   گانڈ   بہت    نرم   ہے  اس       نے    گردن      گھما       کر       میری     طرف      دیکھا ۔۔۔اور       آہستہ   سے    کہنے    لگی۔۔ ۔۔۔ اسے        پھر کبھی    مار    لینا ۔۔۔ابھی ۔۔۔  میری      چوت       مار۔۔۔۔ اس  کی    بات   سن   کر   میں   نے   اس   کی   ٹانگوں   کو   اپنی   مرضی   کے   مطابق   ایڈجسٹ   کیا    اور   پھر    لن    کے    اگلے    سرے   پر   تھوک    لگا    کر      اس    کی چوت  پر   رکھ   کر     تھوڑا    سا    پش    کیا    تو۔۔۔۔۔   میرا    لن     سنسناتا   ہوا    اس   کی   گیلی      چوت  میں  گھس   گیا۔۔اندر    سے     اس    کی  چوت   خاصی   گرم   اور  کھلی  تھی۔۔۔۔۔  ادھر   جیسے   ہی   میرا    لن   اس    کی   چوت   میں   گھسا۔۔۔۔ اس   نے    ایک    ہلکی    سی   چیخ    ماری۔۔۔ اوئی  ماں۔۔۔۔اور   پھر        پیچھے     کی  طرف  گردن      گھما    کر   بولی۔۔۔۔۔۔۔ اُف۔۔۔میری  جان۔۔۔ تیرا   بہت   بڑا   ہے۔۔۔تو      میں   نے   گھسہ     مارتے    ہوئے    کہا   کہ       درد     تو     نہیں ۔۔۔ ہو      رہا؟        تو    اس      پر     وہ     کہنے     لگی ۔۔۔درد   نہیں    یار  ۔۔۔۔ مجھے       بہت    مزہ   مل      رہا    ہے    ۔۔۔ ۔۔۔۔اب     رکنا   نہیں  ۔۔ جلدی    سے    میرا    پانی    نکال   ۔۔ اس    کی      بات    سن    کر    میں   نے  دبا     کے       گھسے   مارنے     شروع     کر    دیئے۔۔۔۔  میرے    ہر    گھسے   پر    وہ    ایک   ہی    رٹ    لگاتی   رہی۔۔۔ میرا   پانی     نکال ۔۔۔۔۔ میرا    پانی    نکال ۔۔۔۔ اور   پھر    کچھ    ہی    دیر    بعد  اس   کی   چوت   نے     ڈھیروں    ڈھیر     پانی    چھوڑ    دیا۔۔ چھوٹنے         کے      کچھ       دیر      بعد۔۔۔۔ وہ    گردن       گھما     کر      بولی           ۔۔ میری   جان    میں    تو    چھوٹ     گئی۔۔اب      تو    بھی جلدی    سے   چھوٹ ۔۔۔۔۔۔ اس   کی   بات   سن   کر   میں   نے   گھسے     مارنے     کی   رفتار   تیز    کر    دی۔۔۔۔۔۔اور      کچھ     دیر   بعد    میں    بھی    اس   کی     پھدی    میں   ہی   چھوٹ   گیا۔۔۔۔۔۔

 

پھر      جیسے   ہی    میں    ڈسچارج      ہوا۔۔۔۔۔  ۔۔۔تو     اس       نے       کچھ      دیر      تک       میرے    لن     کو    اپنی    چوت    میں     رہنے     دیا۔۔۔۔۔ اور      پھر      کچھ       دیر       بعد    وہ        مجھ    سے   کہنے لگی۔۔۔۔۔۔۔ کیا   تم   مکمل     طور     پر   خارج     ہو    گئے   ہو؟     تو      میں    نے       آہستہ           سے         ہاں   کر   دی۔  ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ میری    بات  سن  کر     وہ     اپنے       ایک     ہاتھ     کو        پیچھے     لے  گئی۔۔۔    اور    بڑے    پھر       بڑے       پیار       کے    ساتھ        میرے     نیم     کھڑے      لن     کو      اپنی    چوت       سے     باہر   نکلا۔۔۔۔  پھر     اس     نے    اپنے    پرس   سے   ایک    چھوٹا    کپڑا       باہر             نکالا    اور    اپنی    چوت   کو   صاف   کرنے   کے   بعد ۔۔۔اسے   وہیں   پھینک     دیا۔۔۔۔اور    پھر   میری      طرف     دیکھتے        ہوئے        بولی۔۔۔   سو   سوری    یار   تیرے   لن    کو   صاف     کرنے   کے   لیئے     میرے     پاس      اور کوئی    کپڑے   نہیں   ہے۔۔ پھر    خود    ہی      جزبات         سے       لبریز     لہجے     میں       کہنے     لگی۔۔۔۔۔ کپڑا    نہیں    ہے     تو      کیا      ہوا۔۔۔۔۔ میرا    منہ   تو  حاضر     ہے     ناں۔۔۔  یہ   کہتے    ہی    وہ   نیچے   جھکی    اور    میرے    نیم   مرجھائے     ہوئے       لن           کو    چوس    کر   صاف   کر   دیا۔۔۔جب      اس         نے      میرے       لن        کو    اچھی    طرح      سے      چوم     چاٹ    کر     صاف     کر   لیا۔۔۔۔تو    وہ       اوپر    اُٹھی ۔۔۔۔۔اور     مجھ   سے  کہنے   لگی ۔   اب     تم            مجھے    چوک    تک    چھوڑ    آؤ۔۔۔چنانچہ   میں    اسے      اپنے        ساتھ    لیئے    سٹورز   کے    سامنے    والے   چوک    پر    پہنچ    گیا۔۔۔اور  وہاں     کھڑے     ہو  کر      ہم        باتیں   کرنے   لگی۔۔۔۔۔ اس     دوران       وہ       کہنے   لگی۔۔۔۔۔   تمہیں     معلوم     ہے    کہ   آج    مجھے   لن   کی    بڑی   ہی   شدید    حاجت    ہو   رہی تھی۔۔۔اگر۔۔۔۔ ابھی   اس  نے   اتنی    ہی   بات   کی  تھی   کہ   سامنے   سے   ایک   عورت   آتی  دکھائی   دی۔۔۔ جیسے    ہی   وہ     عورت        ہمارے        نزدیک   پہنچی۔۔۔۔۔۔تو      اس   خوش شکل  لڑکی   نے   اس   کی   طرف   دیکھ   کر   بولی ۔۔۔۔ یہ    حرامن     کدھر    سے   آ   گئی۔۔ اور    پھر         جیسے     ہی        وہ         عورت    ہمارے     قریب         پہنچی ۔۔۔۔تو   اسے   دیکھ   کر    میرے   تو   ٹٹے    ہوائی    ہو    گئے ۔۔۔ وہ   ہمارے   محلے   کی   مشہور    اماں  جی    تھی ۔۔۔ اس   سے   پہلے   کہ   میں   اماں جی    سے   کچھ    کہتا ۔۔۔۔۔۔ میرے   ساتھ   کھڑی     خوش شکل   لڑکی   بولی۔۔۔۔     اماں جی     کیسی    ہیں  آپ ؟    بھائی   کیسے   ہیں۔۔؟   اس    کی   بات   کا    جواب   دیتے    ہوئے    اماں جی          نے ایک  نظر    میری   طرف    دیکھا۔۔۔تو   وہ   لڑکی   جلدی  سے   بولی۔۔۔۔ یہ   میرے       جیٹھ         کا      لڑکا   ہے۔۔۔۔ اور     آج     ہی          لاہور    سے   آیا    ہے    تو    میں    اسے      ساتھ    لے    کر    اتوار    بازار    آ    گئی۔۔   اس    کی    بات   سن  کر    اماں    نے   بڑے   غور   سے   میری   طرف   دیکھا ۔۔۔اور  پھر    اس   خوش شکل   لڑکی   کو   دعائیں    دیتی   ہوئی   دوسری   طرف   چلی   گئی۔۔۔ جیسے   اماں جی   روانہ    ہوئی  ۔۔۔تو    اسی      وقت      اس       لڑکی   نے   میری   طرف   دیکھا   اور    ہاتھ       ہلاتی     ہوئی   وہاں   سے   چلی   گئی۔۔ جبکہ   میں    ہکا بکا    کھڑا    سوچتا    رہا     کہ     اب    میری     خیر   نہیں    کیونکہ      اس    اماں جی    کا      ہمارے    گھر    میں    بہت    آنا   جانا   تھا۔۔۔۔ اور   خاص   کر   اس   کی   امی    کے    ساتھ   بہت   بے تکلفی  تھی۔۔۔امی      کی     یاد    آتے     ہی۔۔۔ مجھے    ٹھنڈے    پسینے     آ     گئے۔۔۔اور   یہ سوچ   کر   ہی    میری   جان نکلی   جا    رہی تھی   کہ    اگر    اس    مائی    نے   امی    کو    بتا   دیا۔۔۔۔ تو ۔۔میرا       کیا   بنے   گا     کالیا؟    میں   اسی   شش و پنج     میں   بوجھل   قدموں   کے   ساتھ   اپنے    گھر    کی   طرف    چل    پڑا۔۔۔۔ جیسے   ہی    میں    اتوار   بازار   کے   باہر   پہنچا    تو۔۔۔  ویسے       ہی       میری      نگاہ     پڑی    ۔۔۔۔۔ دیکھا   تو     ایک      خاتون   ٹیکسی    پر      سامان    رکھوا    رہی تھی۔۔۔۔پھر   اس      نے       کچھ   سامان   ٹیکسی   کی    پچھلی    سیٹ   پر   رکھا۔۔۔اور    باقی       کا        سامان   اُٹھا    کر   وہ    ٹیکسی      میں     بیٹھ  گئی۔۔۔ٹیکسی       میں     بیٹھتے     ہی     اس    نے      ایک     نظر       باہر     ڈالی۔۔۔۔    اور        ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس کے      ساتھ           ہی     اس         کی  نظر   مجھ   پر   پڑ   گئی۔۔۔۔۔۔ہم دونوں    کی   نظریں     آپس    میں  ٹکرائیں۔۔  ۔۔۔۔اتنے    عرصے    کے   باوجود     بھی        ۔۔۔ اس      نے    مجھے     اور     میں   نے    اسے         پہچان    لیا    ۔۔۔مجھے    دیکھ     کر    اس        کی       ستارہ    آنکھوں     میں   ایک     چمک    سی    لہرا     گئی۔اور    چہرے    پر    حیا    کی    لالی       پھیل   گئی۔۔۔ اس    نے   کچھ   کہنے   کے    لیئے   منہ   کھولا    ہی تھا    کہ   ۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔  ۔۔۔

 

 


ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے