بھابھی میری دیوانی

 

بھابھی میری دیوانی ھو گئی

 
 ایک رات کو میں بہت ھوٹ تھا بار بار مٹھ ماری لیکن لن سونے کا نام نہیں لے رہا تھا مجھے پیاس لگی پانی پینے گیا تو بھائی کے روم سے بھابھی اور بھائی کی باتیں کرنے کی آوازیں آرھی تھیں من کیا دیکھو دیکھا تو بھابھی لن کو پیار کر رھی ھے بھابھی کا نگا جسم دیکھ کے میں بہت ھوٹ ھو گیا اپنے روم میں آکر مٹھ مار لیکن نہ پانی نکلا نہ لن سویا پھر دیکھنے گیا بھابھی اوپر تھی چدائی کر رھی تھی اور بھائی فاریغ ھوا تو بھابھی نے غصہ سے کہا جب بھی دیکھو جلدی فاریغ ھو جاتے ھو میں ھوٹ رہے جاتی ھوں بھائی نے کہا اچھا ہاتھ سے فاریغ کرتا ھوں بھابھی نے کہا ہاتھ سے مزہ نہیں آتا پھر بھائی بھابھی کی چوت میں انگلی کرتے تھک گیا کہا اب تم خود نکال لو بھائی سو گیا بھابھی نے اپنی چوت میں انگلی کرتی رھی پھر فاریغ ھوکر سو گئی اور میرے لن کا پانی نکل نہیں رہا تھا اور لن سو بھی نہیں رہا تھا میں لن کو آنکھیں بند کر کے سویا پھر مجھے نید آگئی پھر ایسا ھوا کے مماپاپا بھابھی اور میں شام کو چائے پی رھے تھے تو بھابھی کو بھائی کے کال آئی بات کی پھر مما نے پوچھا کیا کہے رھا تھا بھابھی نے کہا کہے رھا ھے رات کو میں آؤں یا نہ آؤں تم ڈور لاک نہ کرنا ھو سکتا ھے میں آجاؤں میں نے سنا تو سوچا آج رات کسی بھی طرح بھابھی کی چدائی کرنی ھوگی پھر آٹھ بجے میں نے بھائی کو فون کیا تو بھائی نے کہا اپنی بھابھی سے کہنا میں نہیں آسکتا میں نے کہا بتا دوں گا لیکن میں نے نہیں بتایا پھر کھانا کھاکر ھم سونے گئے رات کے ایک بجے میں بھابھی کے روم گیا تو بھابھی بلب بند کرکے اندھرے میں چادر لےکر سو رھی تھی میرا لن کھڑا ھو گیا میں نگا ھوکر بھابھی کی چادر میں آکر بھابھی کو باہوں میں بھر کر چومنے لگا بھابھی نے کہا تم آگئے میں آج بہت ھوٹ ھوں پلز آج جلدی فاریغ نہ ھونا پہلی تم چدائی کرنا مجھے چومنے لگی پھر ھم نگے ھو گئے بھابھی کی چوت میں لن ڈال کر چدائی کرنے لگا بھابھی بہت مست تھی بھابھی فاریغ ھوئی اور میں چدائی کرتا رہا بھابھی مجھے پیار کرتی کہتی آج تو بہت مزہ آرہا ھے پھر بھابھی فاریغ ھوئی میں نے بھابھی کی چوت سے لن نہیں نکالا پھر بھابھی میرے اوپر آکر چدائی کرنے لگی کہا اندھیرے میں مزہ نہیں آرھا تو بھابھی نے لیمپ روشن کیا میں چدائی میں مست تھا جب لیمپ روشن ھوا تو بھابھی نے مجھے دیکھا میں بھابھی کو نیچے کیا اور اسپیڈ سے چدائی کرنے لگا پھر بھابھی مجھے مستی میں دیکھ رہی تھی پھر بھابھی نے مجھے باھوں میں بھر کر پیار کرتے کہا تم تو بھائی سے اچھی چدائی کرتے ھو مزہ آرہا ھے میں نے بھابھی سے چدائی کرتے کہا میں تم سے بہت پیار کرتا ہوں بھابھی نے کہا بس اب میں تیری ھوں اور ھم جی بھر کے پیار کیا کریں گے میں نے کہا بھابھی میں پسند آیا بھابھی نے کہا مجھے تم اتنے پسند آئے کے اب میری جان ھو پھر بھابھی آ آؤ کرتی مجھ سے لپٹ کر کہا رس نکلنے والا ھے نکل گیا میں نے کہا بھابھی لن کو پیار کرو بھابھی نے کہا جی بھر کے پیار کرو گی پھر لن کو پیار کر کے مجھے مست کیا پھر اپنی چوت کا کہا میں نے بھابھی کی چُوت کو چومتا چاہتا رہا پھر چدائی کرنے لگے اور ساری رات چدائی کی پھر میں اور بھابھی نگے ساتھ سو گئے اب بھائی جب سوتا تو بھابھی میرے پاس آتی اور ھم صبح تک چدائی کرتے پھر جاکر سو جاتی میں اور بھابھی چدائی میں اتنے مست ھوئے کے دن میں بھی دو چدائی کرتے ایک بار میں اور بھابھی نگے چدائی میں مست تھے تو مما آگئی ہمیں چدائی کرتے دیکھا ھم مما کو دیکھ کے نگے کھڑے ھو گئے میرا لن کھڑا تھا مما نے میرے لن کو دیکھ مما نے مجھے تھپڑ مارا اور بھابھی کو اور مجھے برا بھلا کہا بھائی کا کہا اگر تم کو دیکھ لیتا تو اسے کتنا برا لگتا پھر مما ھم پر نظر رکھنے لگی چار دن تک ھم نے چدائی نہیں کی ھم دونو بہت ھوٹ تھے پھر رات کو تین بجے بھابھی میرے روم میں آئی تو ھم چدائی میں مست ھو گئے میں نے بھابھی سے کہا میں تم سے بہت پیار کرتا ھوں مما ھم کو ملنے نہیں دیتی بھابھی نے کہا تیرے بنا تو مجھے سکون نہیں ملتا میں نے کہا بھابھی کاش تم میری بیوی ھوتی تو کتنا مزہ آتا بھابھی نے کہا ھم بھاگ چلتے ہیں جہاں ان کو پتا نہ ھو ھم ہر وقت چدائی کریں گے میں نے کہا ٹھیک ھے پھر کل رات کو بھاگنے کا پروگرام بنایا پھر دوسری رات کو ھم گھر سے بھاگ کر دوست کے گھر آئے تو دوست نے رہنے کی جگہ دی میں اور بھابھی روم سے نکلتے نہیں تھے بس چدائی کرتے رہتے پھر ایک بار ایسا ھوا کے میں کہیں گیا ہوا تھا جب آیا تو بھابھی میرے دوست سے نگی چدائی کر رھی تھی مجھے غصہ آیا میں اندر آکر غصے سے کچھ کہنے والا تھا کے دوست کی بیوی واش سے نگی باہر آئی اور مجھے دیکھا میں نے اس کو دیکھا تو اس نے کہا ھم کریں دوست کی بیوی بھی لاجواب تھی میں نے کہا ہاں پھر میں اسے اٹھاکر روم میں لایا اور چدائی کی دوست کی بیوی میری دیوانی ھو گئی پھر میں اور دوست کی بیوی چدائی کرتے اور ساتھ میں سوتے جب دوست نہ ھوتا تو میں دونو کو چودتا جب میں نہ ھوتا تو دوست دونو کی چدائی کرتا پھر ایک بار مما کا فون آیا میں نے بات کی مما نے کہا گھر آجاؤ تیرا بھائی مان گیا ھے اب تم دونو کو کوئی نہیں روکے گا بھابھی اور میں واپس آئے اب ھم چدائی کرتے ساتھ میں سوتے اب تو مما ھم کو روکتی نہیں تھی اب تو ایسا تھا کے میں اور بھابھی ہر وقت ساتھ سوتے جب بھائی ایک بار بھابھی کی چدائی کرتا پھر بھابھی میرے ساتھ سوتی بھائی نے مجھے اپنے ساتھ بھابھی کی دعوت دی پھر میں اور بھائی نے ایک ساتھ بھابھی کی چدائی کی پھر کبھی کبھی ھم تینوں مل کے چدائی کرتے پھر ھم تینوں مزے کرتے بھائی اور مما نے بھابھی اور مجھ سے کہا تم دونو کی شادی کرادوں میں اور بھابھی سن کر بہت خوش ھوئے پھر بھائی نے بھابھی کو طلاق دی پھر میری بھابھی سے شادی کرا دی اب بھابھی میری بیوی تھی پھر مما بھائی کی شادی کائی اور ھم کو الگ شفٹ کر دیا یہاں میں اور بیوی نگے رہتے چدائی کر رھے تھے کے دوست کی بیوی نے فون کیا اور ملنے کا کہا میں نے کہا تم میرے پاس آجاؤ پھر آئی تو بیوی اور دوست کی بیوی کو ساتھ چودتا دوست بیوی کو آنے کا کہا لیکن دوست کی بیوی کہتی ابھی نہیں تو دوست نے بیوی سے کہا کے میرے دوست کو بولو اپنی بیوی بھیج دو میں بات کی تو کہا ٹھیک ھے پھر بیوی چلی گئی دوست کی بیوی مجھے بہت مزے دیتی اسے مزے میں ھم چار ساتھ رھے پھر میری بیوی دوست کو لےکر آگئی ایک مہینہ رھے پھر چلے گئے پھر میں مما کے گھر گیا گھر میں بھابھی تھی مما اور بھائی نہیں تھے میں بھابھی سے پتا کروں مما کہاں ھے میں روم گیا تو بھابھی مجھ سے لپٹ کر کہا چدائی کریں یہ بھابھی بھی کمال تھی میں نے بھی آسرا نہیں کیا چدائی کی لن کی تعریف کی پھر ھم فاریغ ھوکر بیٹھ کر باتیں کرنے لگے مما بھی آگئی پھر میں نے بھائی کو دعوت دی بھائی بیوی کے ساتھ آیا میں نے بھابھی کو چودتا رہا اور بھائی میری بیوی کو چودتا رہا پھر مل کر چدائی کی میں اور بھائی ایک ساتھ کبھی بھابھی کی چدائی کرتے تو تو کبھی میری بیوی کی بھائی نے کہا ایک پھر ہماری بیویاں پیٹ سے ھو گئیں میں نے دوست کی بیوی کو فون کرکے بلایا وہ آگئی پھر دو مہینے بعد چلی گئی

 

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے